loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 235 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)
قویترین نرم افزار مدیریت دانلود با Internet Download Manager 6.25.15


نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید.

Ali Shirazi بازدید : 188 جمعه 27 فروردین 1395 نظرات (0)
نرم افزار حرفه ای مدیریت تصاویر با ACDSee Pro 9.2.486 Final

ACDSee Pro یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه مدیریت و کار با انواع عکس های دیجیتال می باشد که امکانات گسترده ای را مخصوصا برای عکاسان فراهم می آورد. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ فرمت از فایل های گرافیکی، فراهم آوردن امکان کار با عکس های خام، دسته بندی خودکار عکس ها بر اساس ویژگی های بدست آمده از دوربین های دیجیتالی، دارا بودن یک راه مجازی موثر و کاربردی در زمینه اضافه کردن متا تگ ها به عکس، اعمال تغییرات دسته جمعی بر روی عکس های خام با سرعت بالا، ساخت قالب آلبوم های HTML و … اشاره کرد.

Ali Shirazi بازدید : 228 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)
دانلود نسخه جدید وردپرس با WordPress 4.5.0 Final

وردپرس یکی از ساده ترین و قوی ترین ابزارهای ایجاد و مدیریت وب سایت است. وردپرس به زبان PHP نوشته شده و رایگان و متن باز (Open Source) میباشد. البته برای راه اندازی سایت و مدیریت آن با WordPress نیاز به آشنایی با زبان برنامه نویسی نیست. ولی اگر با PHP آشنایی داشته باشید میتوانید کدهای آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید و یا امکاناتی را به آن اضافه کنید. WordPress در ابتدا تنها به صورت وبلاگ و روی دامنه اصلی wordpress.com ارائه میشد. اما چند سالی است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت کامل ارائه شده و شما میتوانید یک سایت حرفه ای و با امکانات کامل را به سادگی راه اندازی و مدیریت کنید.

Ali Shirazi بازدید : 211 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)
نسخه جدید مرورگر قدرتمند اپرا با دانلود Opera 36.0.2130.65

Opera يكي از سریع ترین مرورگر اینترنتي ميباشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این طريق است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول بصورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه بطور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

Ali Shirazi بازدید : 196 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)
دانلود نرم افزار وایبر برای کامپیوتر با Viber for Windows 6.0.0

امروزه نرم افزار هایی که ارتباطات رایگان برای کاربرانشان فراهم می کنند مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرند و در این میان نام Viber بخوبی می درخشد نرم افزاری که برای جذابیت و البته سادگی خاص اش زبان زد است و شاید جالب باشد بدانید که این نرم افزار فقط در انحصار موبایل ها نیست بلکه برای ویندوز و مک نیز طراحی شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر تماس تصویری برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار آزمایشی می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلم دانلود کرد. برای شروع باید ابتدا وایبر را بر روی گوشی نصب و سپس شماره موبایل خود با کد کشور خود را وارد کنید. بعد از نصب و وارد کردن شماره نسخه کامپیوتری وایبر را نصب کنید. زمانی که شماره تلفن شما وارد شد و به نرم افزار راه پیدا کردید لیست شما بر روی دسکتاپ نمایش داده می شود که می توانید توسط آن به خوبی، برای دوستانتان عکس و فیلم بفرستید، تماس صوتی-ویدیویی برقرار کنید و چت کنید.

Ali Shirazi بازدید : 200 شنبه 21 فروردین 1395 نظرات (0)
عکسبرداری آسان از محیط ویندوز با PicPick v4.1.3

PicPick نرم افزاری برای عکسبرداری از محیط ویندوز می باشد. این نرم افزار قابلیتی مانند Print Screen را برای شما فراهم می کند ولی نه به تنهایی، بلکه ادیتوری ساده و کم حجم هم دارد و شما را از نرم افزار مجزایی برای ویرایش بی نیاز می کند. با استفاده از این نرم افزار از تمام محیط ویندوز، برنامه ها، عکس ها، فیلم ها، متن ها و دسکتاپ و ... می توانید عکس تهیه کنید و با فرمت های مختلف ذخیره کنید.

Ali Shirazi بازدید : 231 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)
مخفی و تغيير دادن آدرس IP با نرم افزار Free Hide IP 4.1.1.8

Free Hide IP نرم افزاری برای مخفی کردن آدرس آی پی واقعی شما، گشت و گذار مخفی در اینترنت، حفاظت از امنیت کامپیوتر شما در مقابل حملات هکرها و خطرات دیگر تنها با یک کلیک می باشد. همچنین می توانید با تغییر آدرس آی پی خود به سایت ها و انجمن هایی که آی پی شما و کشورتان را مسدود و محدود کرده اند دسترسی داشته باشید.

تعداد صفحات : 424

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,257
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 13,183
  • بازدید ماه : 10,372
  • بازدید سال : 308,885
  • بازدید کلی : 9,974,558