loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 416 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)
نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP با دانلود FileZilla Server 3.18.0

با افزایش روز افزون تعداد سایت ها در اینترنت به طبع نرم افزارهای کاربردی هاست و برنامه های آپلود و دانلود نیز رونق بیشتری گرفته اند و تعداد آنها نیز رو به افزایش است و شرکت های ارائه دهنده در تلاشند تا با ارائه نرم افزارهای جامع تر و کامل تر نیاز کاربران را در این زمینه برطرف ساخته و بخش بیشتری از سهم بازار را نیز در اختیار خود بگیرند و به کاربران خود بیافزایند. از نرم افزار های ارائه شده در این زمینه می توان به CuteFTP اشاره کرد.اما نرم افزاری که امروز قصد معرفی جدیدترین ورژن آن را داریم FileZilla است. این نرم افزار یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه است. که در عین سهولت در استفاده قابلیت های فراوانی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

Ali Shirazi بازدید : 229 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)
پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با VSO Media Player 1.5.4.512 Final

VSO Media Player پلیری قدرتمند با قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری با بهترین کیفیت و توانایی پخش اکثر فرمت های ویدئویی از جمله فرمت VSO را هم داشته و به صورت کاملا رایگان برروی سیستم کاربران نصب و اجرا می شود تا تماشای فیلم ها لذت بخش تر از گذشته باشد. سهولت در اجرای فایل های صوتی و تصویری با استفاده از Drag&Drop ، پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری ، نمایش دی وی دی فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن و هماهنگی با پردازنده های چند هسته ای از ويژگي هاي اين نرم افزار ميباشد. ساخت Play List و هماهنگی با انواع دیسک های Blu-ray برای پخش نسل جدید دیسک های نوری هم از جمله دیگر قابلیت هایی هستند که می توان به آن ها اشاره نمود.



Ali Shirazi بازدید : 185 چهارشنبه 05 خرداد 1395 نظرات (0)
ویرایش حرفه ای متون با دانلود EmEditor Professional 16.0.0 Final

EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است.

Ali Shirazi بازدید : 177 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)
دانلود آنتی ویروس جدید و کم حجم Hitman Pro 3.7.14.265 Final
محققان ميگويند بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثل Hitman Pro استفاده نمایید. این نرم افزار در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است.

Ali Shirazi بازدید : 309 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)
اشتراک گذاری اینترنت کامپیوتر با Connectify 2016.0.4.37248

با برنامه Connectify به راحتی هر چه تمام تر می توانید از نرم افزارهای روتر استفاده کنید، این نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز ساخت و پرداخته شده است. کاربران این نرم افزار کارآمد میتوانند از شبکه های بی سیم به صورت ایمن هر نوع اتصال به اینترنت به طور مثال: مودم های کابلی، کارت های سلولی، حتی یک شبکه Wi-Fi دیگر که اینترنت خود را از آن میگیرید میتوانید به صورت Wi-Fi با دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و سیستم های بازی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

Ali Shirazi بازدید : 184 شنبه 01 خرداد 1395 نظرات (0)
نرم افزار گوگل درایو – دانلود Google Drive 1.30.2170.459

استفاده از فضای ابری (مجازی) برای ذخیره سازی اسناد و فایل ها به کاربر این امکان را می دهد تا به ذخیره سازی اطلاعات خود بر روی اینترنت پرداخته تا در هر مکان دیگری (به غیر از سیستم خود) قادر باشد به آن ها دسترسی داشته پیدا کند. Google Drive نرم افزاری است که استفاده از سرویس گوگل درایو را برای شما فراهم نموده و در ابتدا حدود ۵ گیگابایت فضای مجانی در اختیار شما می گذارد تا شما قادر به آپلود و به اشتراک گذاری انواع فایل های خود مانند فیلم، عکس، پروژه های مختلف، Google Docs، فایل های PDF و … در ای حافظه مجازی بوده و در هر مکانی بتوانید از آن ها استفاده کنید. از ویژگی های Google Drive می توان به دارا بودن ابزارهای جستجو برای جستجو میان اسناد و تکنولوژی OCR برای خواندن تصاویر اسکن شده و … اشاره نمود.

Ali Shirazi بازدید : 198 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
رایت انواع سی دی و دی وی دی توسط CloneCD 5.3.4.0 Final

CloneCD یکى از بهترین نرم افزار هاى رایت سی دى بشمار می آید. توسط این نرم افزار میتوانید از فایلهاى صوتى ، تصویرى و هرگونه اطلاعات شخصی خود ، کپی تهیه کرده و از آن در سیستمهای مختلف استفاده کنید. CloneCD میتواند تنها با چند کلیک ساده ، تقریبا از هر نوع سی دى کپى بگیرد . این برنامه از ورژن ۵ به بالا ، نه تنها قادر به این است که از سی دى ها کپی تهیه کند بلکه توانایى کپى از فرمت هاى DVD نظیر DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer und DVD-RAM را نیز بهمراه دارد و همچنین از فرمت هاى iso و udf نیز پشتیبانى می کند.

تعداد صفحات : 424

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,254
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 13,180
  • بازدید ماه : 10,369
  • بازدید سال : 308,882
  • بازدید کلی : 9,974,555