loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 196 چهارشنبه 18 فروردین 1395 نظرات (0)
نرم افزار افزایش سرعت اینترنت با دانلود cFosSpeed 10.12.2262


cFosSpeed به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد. البته استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلکه برای اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار کم حجم به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه کاربران می توانند از قابلیت کلی آن که نهایت سرعت در کمترین میزان ارتباط است، استفاده کنند.

Ali Shirazi بازدید : 197 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)
تامین امنیت سیستم با دانلود ZoneAlarm 2016 14.1.057.000

ZoneAlarm یک نرم افزار امنیتی معروف می باشد که از کامپیوتر شما در برابر انواع تهدید های موجود در اینترنت یا شبکه های محلی حفاظت می کند. این برنامه بر اساس داشتن یک فایروال قدرمتند امنیت کاملی را برای سیستم فراهم می کند که می توانید در هنگام اجرای آن با خیال راحت از تمامی فعالیت های آنلاین و آفلاین خود لذت کامل را ببرید. فایروال پیکربندی انعطاف پذیری دارد و هم می توانید آنرا به صورت یک حالت پیشفرض قرار داده یا آنرا دستکاری کنید.

Ali Shirazi بازدید : 244 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)
حذف برنامه ها کمترین زمان ممکن با GeekUninstaller 1.3.6.60

GeekUninstaller ابزاری بسیار مفید و جدید در زمینه ی حذف برنامه های غیر ضروری در ویندوز می باشد ، ممکن است زمانی بخواهید برنامه ای که از نظرتان غیر ضروری به حساب می آید را از ویندوز حذف نمایید ، بنابراین در اینجا شما باید به چند پارامتر مهم توجه کنید که مهمترین آن حذف کامل برنامه و عدم برجای ماندن ردپای برنامه حذف شده است GeekUninstaller نرم افزاری رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا برنامه های غیر ضروری خود را در چند کلیک ساده حذف کرده و مهمترین ویژگی این نرم افزار آن است که برنامه ها را به صورت کامل حذف کرده و هیچ گونه فایلی از برنامه حذف شده در ویندوز باقی نخواهد ماند این ویژگی باعث می شود که همیشه یک ویندوز پایدار داشته باشید و حذف برنامه ها موجب افت سرعت و عملکرد ویندوز نشود.

Ali Shirazi بازدید : 197 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
اجرای نرم افزار های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 2.1.16.5938

نرم افزار بلو استکس BlueStacks امکان اجرای نرم افزارهای Android را برروی ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار که توسط BlueStacks تولید شده، قادر است نرم افزارهای اندرویدی را برروی کامپیوتر و تبلت های ویندوزی اجرا کند. App Player، نرم افزار های تبلت و تلفن های اندرویدی را درحالت تمام صفحه و یا در سایز پنجره و بدون هیچ گونه تغییری در نرم افزار اجرا می کند.
با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.این نرم افزار روی ویندوز های XP, 7, 8 و 10 قابل نصب است.

Ali Shirazi بازدید : 165 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)
نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند AVG AntiVirus Free 16.61.7538

یکی از قوی ترین آنتی ویروس ها می باشد که کامپیوتر شما را در دنیای مجازی محافظت می کند , حتی بصورت افلاین . این نرم افزار امنیتی با در اختیار داشتن بخش های همچون Antivirus   Sucial, Anti-Rootkit, Email Scanner, LinkScanner Surf-Shield و… امنیت بسیار بالایی را برای شما فراهم می آورد علاوه بر آن در دنیای آفلاین نگران ویروس ها  , تروجان ها , کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها نباشید.

Ali Shirazi بازدید : 190 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)
روتوش و بازسازی حرفه ای تصاویر با PhotoInstrument 7.4.0.840

PhotoInstrument برنامه ای است بسیار قوی برای روتوش تصاویر و بازسازی تصاویر دیجیتال در کمترین زمان ممکن با چند کلیک امکان پذیر است ، اگر میخواهید تصاویر خود را روتوش کنید این برنامه یکی از بهترین بارنامه ها با حجم کم و امکانات بسیار است ، با این برنامه لکه های صورت اعم از جوش را بردارید این برنامه از فایل های نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD پشتیبانی میکند.

Ali Shirazi بازدید : 244 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)
ویرایش و تدوین فایل های صوتی توسط DarkWave Studio 5.5.0

DarkWave Studio نرم افزاری است که توسط آن می توانید به ویرایش و میکس فایلهای صوتی بپردازید. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا ضمن ویرایش و تدوین حرفه ای فایلهای صوتی کیفیت آنها را نیز تا حد چشمگیری افزایش دهید.اما از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به پشتیبانی از پلاگین های VST ، پشتیبانی از کارت صدای ASIO ، پشتیبانی از CPU چند هسته ای ، پشتیبانی از ویندوز با پلتفرم x64 و x86 و… اشاره نمود.

تعداد صفحات : 424

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 324
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 2,858
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 14,784
  • بازدید ماه : 11,973
  • بازدید سال : 310,486
  • بازدید کلی : 9,976,159