loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 231 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
نسخه نهایی مرورگر فایرفاکس - دانلود Mozilla Firefox 46.0

محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها بصورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و جلوگیری از بازشدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این مرورگر است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی میباشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود میبرد، میتواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نمايد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر درشکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

Ali Shirazi بازدید : 206 یکشنبه 05 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
مدیریت قدرتمند FTP با نرم افزار FlashFXP 5.3.0.3929

نرم افزار FlashFXP با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

Ali Shirazi بازدید : 187 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
مشاهده اطلاعات کامل قطعات سخت افزاری با CPU-Z 1.76 Final

اگر می‌خواهید به اطلاعات کاملی در مورد CPU کامپیوترتان پی ببرید و از جیک و پوک آن سر در بیاورید، کافی است این نرم‌افزار را اجرا کنید. این برنامه می‌تواند چنان اطلاعات دقیقی در مورد ریز‌پردازنده‌ی کامپیوترتان از دل آن بیرون بکشد، که خودتان هم باور نخواهید کرد! در واقع تخصص این نرم‌افزار قدرتمند آن است که یک کالبدشکافی کامل از CPU شما به عمل آورد و گزارشات آن را در کنار جزییات مربوط به کاشه‌ها (حافظه‌ی سرپوشیده)، و بُرد اصلی یا مادر بُرد کامپیوترتان به سمع و نظرتان برساند. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار ساده پی به قطعات استفاده شده در سیستم شما ببرید.

Ali Shirazi بازدید : 174 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
نرم افزار نابودی تروجان ها با Loaris Trojan Remover 2.0.0

Loaris Trojan Remover نام نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد در برار هکر ها اقدامی هوشیارانه به عمل آورید ! این نرم افزار تمامی فعالیت های هکر ها از جمله دزدیدن اطلاعات بانکی شما ، اطلاعات شخصی شما ، تایپ کردن تمامی حروفی که با کیبورد تایپ می کنید ، ذخیره سازی عملیاتی که شما با کامپیوتر انجام می دهید و … را مختل می سازد و کامپیوتر شما را در نهایت امنیت قرار می دهد.

Ali Shirazi بازدید : 240 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
نرم افزار شیرایت برای ویندوز - SHAREit for Windows 3.5.0.1144

SHAREit for Windows نرم افزاری قدرتمند و با استفاده آسان برای ارسال و دریافت فایل ها در دستگاه های مختلف بدون نیاز به بلوتوث و یا فناوری های مشابه است. نرم افزار شیرایت با یک رابط کاربری ساده و مدرن امکان انتقال سریع انواع فایل ها بین کامپیوتر و تلفن های همراه با استفاده از WiFi را برای شما فراهم می کند. پشتیبانی از اسناد و فرمت های مختلف و قابلیت اشتراک گذاری همزمان چندین فایل از دیگر امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.

Ali Shirazi بازدید : 215 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (0)
پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K-Lite Codec Pack 12.1.0 Full

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

Ali Shirazi بازدید : 194 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)
دانلود ویدئو از سایت یوتیوب - دانلود YTD Downloader 5.4.0.1

YTD Downloader نرم افزار حرفه ای دانلود ویدئو از وبسایت یوتیوب است که قابلیت دانلود ویدئو های با کیفیت HD و HQ را داراست. در پست امروز، نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با وارد کردن آدرس ویدئو های مورد نطر،ویدئو ها با کیفیت های مختلف را دانلود نمائید.با نصب این نرم افزار دیگر نیاز به نصب نرم افزار های تبدیل فرمت ویدئو نخواهید داشت زیرا پس دانلود ویدئو توسط نرم افزار می توانید ویدئو ها را به فرمت های iPod, iPhone, PSP , XVid and MP3, AVI, WMV تبدیل کرده و رسانه های مختلف استفاده نمائید.

تعداد صفحات : 424

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 2,108
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 14,034
  • بازدید ماه : 11,223
  • بازدید سال : 309,736
  • بازدید کلی : 9,975,409