loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 415 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
نرم افزار مرورگر واترفاکس - دانلود Browser Waterfox 46.0

مرورگر Waterfox بر مبنای مرورگر فایرفاکس نوشته شده و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.
در این نسخه جدید واترفاکس Waterfox این مشکل به طور کلی حذف شده و با بهینه سازی قسمت های مختلف ان سرعت ان به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین قابل ذکر است که  نرم افزار واترفاکس فقط برای سیستم هایی طراحی شده است که ویندوز ۶۴ بیتی بر روی ان سوار است و کاربرانی که ویندوز ۶۴ بیتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند از مرورگر Waterfox استفاده کنند. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار واترفاکس Waterfox رو از این سایت دانلود دریافت نمایید.

Ali Shirazi بازدید : 231 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
نسخه نهایی مرورگر فایرفاکس - دانلود Mozilla Firefox 46.0

محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها بصورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و جلوگیری از بازشدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این مرورگر است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی میباشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود میبرد، میتواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نمايد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر درشکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

Ali Shirazi بازدید : 211 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)
نسخه جدید مرورگر قدرتمند اپرا با دانلود Opera 36.0.2130.65

Opera يكي از سریع ترین مرورگر اینترنتي ميباشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این طريق است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول بصورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه بطور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

Ali Shirazi بازدید : 211 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)
نسخه جدید مرورگر گوگل کروم Google Chrome 49.0.2623.108

Google Chrome از مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود.

Ali Shirazi بازدید : 219 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)
دانلود مرورگر یاندکس نسخه Yandex Browser 16.3.0.6796

Yandex نام یک موتور جستجوگر روسی است که در سال ۱۹۹۳ برای اولین بار بارگذاری شد و تا کنون توانسته است حدود ۶۰ درصد از کاربران کشور های روسی را به سمت خود جذب کند. Yandex Browser مرورگری قدرتمند برای بارگزاری سریع صفحات هنگام وبگردی است . Yandex Browser با استفاده از تکنولوژی توربو محتوای صفحات را فشرده سازی کرده و در سریع ترین زمان ممکن صفحات را نمایش میدهد . همچنین می توانید به صورت دستی سایت هایی که نیاز دارید را انتخاب کنید و آنها را بوک مارک کنید.

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,876
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 13,802
  • بازدید ماه : 10,991
  • بازدید سال : 309,504
  • بازدید کلی : 9,975,177