loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 754 جمعه 17 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

رایت آسان سی دی و دی وی دی با BurnAware 9.1 Final

BurnAware نرم افزار رایگان و در عین حال قدرتمند برای ساخت دیسک های CD، DVD و Blu-ray است. این برنامه از مطرح ترین نمونه های موجود در میان برنامه های رایگان هم دسته خود است و شما به کمک آن می توانید هر نوع دیسک صوتی، MP3، ISO، DATA و DVD-Video را ایجاد کنید. همچنین BurnAware این امکان را به شما می دهد تا دیسک های rewritable خود را پاک نمایید و یا آن ها را فرمت کنید و یا اینکه از سی دی و دی وی دی های خود کپی ISO بگیرید. این نرم افزار از محیط کاربر پسندی برخوردار است و برخلاف نمونه های پولی، از حجم بسیار کمی برخوردار است و شما می توانید آن را بر روی کلیه نسخه های ویندوز نصب کنید. استفاده رایگان از این نرم افزار برای کاربردهای غیر تجاری مجاز است.

Ali Shirazi بازدید : 185 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
اتصال به کامپیوتر ها از راه اینترنت با TeamViewer 11.0.59131

Teamviewer نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید. کافی است این نرم افزار روی کامپیوتر مبدا و مقصد نصب شود و سپس به تبادل IP مجازی ارائه شده و پسورد ، امکان مشاهده و کنترل کامل کامپیوتر مقابل وجود دارد.

Ali Shirazi بازدید : 242 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
دانلود پلیر قدرتمند مالتی مدیا با دانلود VLC Media Player 2.2.3 Final

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Player یک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه براحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید.

Ali Shirazi بازدید : 175 شنبه 11 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
نرم افزار فشرده سازی فایلها با دانلود PeaZip 6.0.1

PeaZip نرم افزاری قدرتمند و متن باز برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج و نیز باز نمودن آرشیو ها میباشد. این برنامه میتواند اکثر فرمت های رایج فایل های آرشیو را چه برای ویندوز و چه برای لینوکس، مانند ۷z، RAR، TAR و ZIP را استخراج نماید. این نرم افزار همچنین برای ایجاد فایل های آرشیو نیز از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند. رمز نگاری فایل ها، امکان انتخاب شیوه ایجاد آرشیو و همچنین امکان تعیین میزان فشرده سازی از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

Ali Shirazi بازدید : 180 شنبه 11 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
تماس صوتی و تصویری رایگان با Skype 7.23.73.105 Final

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند.

Ali Shirazi بازدید : 172 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
امنیت کامل در اینترنت با Bitdefender Internet Security 2016 20.0.27.1467

Bitdefender Internet Security نرم افزار امنیتی در دنیای آفلاین و آنلاین محصول شرکت قدرتمند بیت دفندر می باشد. این نرم افزار تمامی امکانات لازم جهت یک نرم افزار امنیتی را داراست و فقط در چند زمینه تقریبا غیر ضروری از نسخه بالاتر خود یعنی Total Security امکانات کمتری را یدک میکشد. این نرم افزار با داشتن فایروال و امکانات لازم جهت امنیت در دنیای آنلاین در کنار قابلیت های آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت شما را تا مرز ۱۰۰% افزایش خواهد داد. امکانات کامل نرم افزار را در ادامه مطلب توضیح داده ایم. Bitdefender Autopilot : این قابلیت کاربر را از هرگونه دخالتی در اینکه ویروس ها را شناسایی یا حذف کند خلع میکند و به این ترتیب نیازی به سپری کردن وقت جهت شناسایی و حذف ویروس ها تلف نخواهد شد و این بخش کاملاً اتوماتیک تصمیمات امنیتی را انجام خواهد داد.

Ali Shirazi بازدید : 415 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
نرم افزار مرورگر واترفاکس - دانلود Browser Waterfox 46.0

مرورگر Waterfox بر مبنای مرورگر فایرفاکس نوشته شده و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.
در این نسخه جدید واترفاکس Waterfox این مشکل به طور کلی حذف شده و با بهینه سازی قسمت های مختلف ان سرعت ان به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین قابل ذکر است که  نرم افزار واترفاکس فقط برای سیستم هایی طراحی شده است که ویندوز ۶۴ بیتی بر روی ان سوار است و کاربرانی که ویندوز ۶۴ بیتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند از مرورگر Waterfox استفاده کنند. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار واترفاکس Waterfox رو از این سایت دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 424

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 2,393
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 14,319
  • بازدید ماه : 11,508
  • بازدید سال : 310,021
  • بازدید کلی : 9,975,694