loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 229 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)
پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با VSO Media Player 1.5.4.512 Final

VSO Media Player پلیری قدرتمند با قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری با بهترین کیفیت و توانایی پخش اکثر فرمت های ویدئویی از جمله فرمت VSO را هم داشته و به صورت کاملا رایگان برروی سیستم کاربران نصب و اجرا می شود تا تماشای فیلم ها لذت بخش تر از گذشته باشد. سهولت در اجرای فایل های صوتی و تصویری با استفاده از Drag&Drop ، پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری ، نمایش دی وی دی فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن و هماهنگی با پردازنده های چند هسته ای از ويژگي هاي اين نرم افزار ميباشد. ساخت Play List و هماهنگی با انواع دیسک های Blu-ray برای پخش نسل جدید دیسک های نوری هم از جمله دیگر قابلیت هایی هستند که می توان به آن ها اشاره نمود.



Ali Shirazi بازدید : 213 دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
پخش قدرتمند فایل های صوتی با دانلود AIMP 4.02.1717

AIMP نام یک نرم افزار كاربردي و كم حجم براي پخش فایل های صوتی در پلتفرم ویندوز مي باشد. این نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های صوتی پشتیبانی به عمل آورده است و امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این نرم افزار یکی از بهترین و زیبا ترین نرم افزار های پخش فایل های صوتی می باشد.

Ali Shirazi بازدید : 242 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
دانلود پلیر قدرتمند مالتی مدیا با دانلود VLC Media Player 2.2.3 Final

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Player یک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه براحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید.

Ali Shirazi بازدید : 215 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (0)
پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K-Lite Codec Pack 12.1.0 Full

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

Ali Shirazi بازدید : 177 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)
پلیر بسیار قدرتمند مالتی مدیا با دانلود ALLPlayer 6.6.0

ALLPlayer یکی از محبوبترین برنامه های مخصوص پخش فایل های مالتی مدیا با پشتیبانی از فایل های RAR و تمامی فرمت های شناخته شده فایل های صوتی و تصویری مانند DivX, XviD, MP3 و AVI FLV, MP4, 3GP, MKV, M2TS, MPG, MPEG, RMVB, WMV, QuickTime, MOV, FLAC, APE و ... علاوه بر آن مدیا پلیری ویژه برای پخش فیلم های دارای زیرنویس است که زیرنویس های طولانی را تشخیص داده و با استفاده از تابع IQ Text زمان مورد نیاز برای خواندن تمامی کلمات را محاسبه و مدت نمایش آن را به گونه ای تنظیم می کند که شما زمان خواندن آن را داشته باشید همچنین این نرم افزار قابلیت پخش زیرنویس را دارد.

تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,664
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 13,590
  • بازدید ماه : 10,779
  • بازدید سال : 309,292
  • بازدید کلی : 9,974,965