loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 187 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
مشاهده اطلاعات کامل قطعات سخت افزاری با CPU-Z 1.76 Final

اگر می‌خواهید به اطلاعات کاملی در مورد CPU کامپیوترتان پی ببرید و از جیک و پوک آن سر در بیاورید، کافی است این نرم‌افزار را اجرا کنید. این برنامه می‌تواند چنان اطلاعات دقیقی در مورد ریز‌پردازنده‌ی کامپیوترتان از دل آن بیرون بکشد، که خودتان هم باور نخواهید کرد! در واقع تخصص این نرم‌افزار قدرتمند آن است که یک کالبدشکافی کامل از CPU شما به عمل آورد و گزارشات آن را در کنار جزییات مربوط به کاشه‌ها (حافظه‌ی سرپوشیده)، و بُرد اصلی یا مادر بُرد کامپیوترتان به سمع و نظرتان برساند. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار ساده پی به قطعات استفاده شده در سیستم شما ببرید.

Ali Shirazi بازدید : 142 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)
بازگردانی اطلاعات خراب دیسکها با دانلود CDRoller 10.30.70

گاهی اوقات اطلاعات برخی سی دی ها و دی وی دی ها به علت خش دار بودن و یا هر دلیل دیگری قابل خواندن توسط دستگاه های معمول نیست. اما نگران نباشید! برای حل این مشکل می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات خود را بازیابی کرده و مجدداَ ذخیره نمایید. همانطور که اشاره شد این نرم افزار جهت کپی اطلاعات روی انواع دیسک، به خصوص دیسک های اسیب دیده به کار می رود. CDRoller شامل مجموعه ابزارهای قدرتمندی است که استفاده از آنها نیز بسیار آسان است و از آن برای ترمیم و بازیابی داده ها از CD/DVD استفاده می شود.

Ali Shirazi بازدید : 151 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)
تعمیر بخش های مختلف ویندوز با نرم افزار Windows Repair v3.7.4

Windows Repair نام نرم افزاری است به منظور تعمیر بخش های مختلف ویندوز ميباشد. به عبارت دیگر در این نرم افزار تمام ابزاهای تعمیر ویندوز که اغلب خود به شکل یک نرم افزار جداگانه هستند قرار دارد و به جای اینکه شما تک تک آنها را نصب کنید با نصب یک نرم افزار به همه آنها دسترسی خواهید داشت. همچنین برخی از مشکلات ویندوز که  شامل خطا های رجیستری ، مشکلات اینترنت اکسپلورر ، تعمیر فایروال ، تعمیر ویندوز آپدیت ، مشکلات ناشی از نفوذ ویروس ها و بسیاری از عوامل دیگر که باعث اخلال در کار ویندوز شده است این نرم افزار قادر به تعمیر آنها می باشد.

Ali Shirazi بازدید : 126 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)
ایجاد دوربین های مداربسته با نرم افزار iSpy 6.4.8.0

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.

Ali Shirazi بازدید : 174 پنجشنبه 12 آذر 1394 نظرات (0)
نمایش مشخصات سخت افزار با نرم افزار Speccy v1.29.714

همان طور که می دانید اندازه گیری این دما و فهمیدن جزئیات کامل سخت افزارها کاری بسیار دشوار و تا حدودی غیر ممکن به شمار می آید. اما اکنون نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما تهیه نموده ایم که با استفاده از آن می توانید مشخصات دقیق سخت افزارهای سیستم خود را شناسایی کرده و دمای دقیق آن ها را نیز مشخص نمایید. Speccy که توسط شرکت Piriform منتشر شده و قادر است تا مشخصات دقیق سخت افزارهای سیستم شما همچون CPU، Motherboard، RAM ،Hard Disk، Graphic Card، CD-DVD Drives و Audio Card  و ... را تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار داده و دمای دقیق آن ها را نیز برای شما به نمایش در آورد که این قابلیت می تواند قابلیتی بسیار مفید و کاربردی برای بسیاری از کاربران به شمار رود.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 2,130
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 14,056
  • بازدید ماه : 11,245
  • بازدید سال : 309,758
  • بازدید کلی : 9,975,431