loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 159 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
نرم افزار مدیریت پسوردها با Password Manager XP 3.2.674


احتمالا شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که دارای چندین آیدی ، یا وبلاگ یا سایت هستید. آیا حفظ کردن تمامی پسورد ها کاره راحتی هست؟ هرچند اگر بتوانید همه پسوردها را حفظ کنید اما ممکن است پس از چند روز دوری از اینترنت همه آنها را فراموش کنید، اما نگران این موضوع نباشید، سایت دانلود بیست هم اکنون برنامه ای را معرفی خواهد کرد که در آن میتوانید تمامی پسورد های خود را در رایانه خود ذخیره و مدیریت کنید. Password Manager نام نرم افزار قدرتمندی هست که بوسیله آن میتوانید پسوردهای محرمانه خود را روی رایانه ذخیره کنید.

Ali Shirazi بازدید : 218 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
تبدیل آسان فرمت های صوتی و تصویری با XMedia Recode 3.3.1.9

X Media Recode نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری شما می باشد که با هدف برآورده کردن نیازهای هر دو مبتدیان و کاربران با تجربه با رویکرد نوآورانه طراحی شده است. این برنامه قادر است که همه ی فرمت های تصویری و صوتی موجود را برای شما تبدیل فرمت کند ، اما آنچه بیشتر قابل توجه می باشد این است که دارای گزینه ای برای تبدیل دی وی دی و بلو ری دیسک را در هر قالبی که می خواهید می باشد.

Ali Shirazi بازدید : 169 جمعه 24 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
نرم افزار LibreOffice 5.1.3 Final – مترجم حرفه ای ۳۰ زبان دنیا

LibreOffice یک نرم افزار قدرتمند آفیس است. توسط این نرم افزار می توانید ترجمه ای به ۳۰ زبان مختلف داشته باشید.LibreOffice  یک نرم افزار رایگان و اوپین سورس است. بنابر این شما می توانید آن را به صورت رایگان استفاده نمایید. این نرم افزار برای استفاده های خصوصی ، آموزشی و تجاری می باشد.می توان آن را بدون هیچ هزینه ی اضافی داشته باشید .پیشنهاد سازندگان این نرم افزار به خانواده ها، دوستان، همکاران، دانشجویان، کارمندان، و غیره است.LibreOffice office suite از قسمت های مختلف و مجزایی تشکیل شده است. نوشتن و ویرایش متن ، جدول محاسبه گر ،نوشتن فرمول های ریاضی ، سیستم مدیریت پایگاه داده و … از محتوای این نرم افزار است.

Ali Shirazi بازدید : 217 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
برنامه واتس اپ برای کامپیوتر - WhatsApp for Windows 0.2.684


برنامه مسنجر واتساپ WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین مسنجر های موبایلی به شمار می آید که با قابلیت های فوق العاده و رایگانش بساری را به سمت خود کشانده این برنامه پیامرسان اندرویدی که امروز در اپلیکیشن۹۸ قصد معرفی آن را داریم امکان ارسال فایل های چندرسانه ای را فراهم کرده همچنین با شکلک های فراوان و متعددش محبوبیت بسیاری را بدست آورده است تماس صوتی دیگر قابلیت پرطرفداری است که از نقاط قوت این برنامه پیامرسان می باشد هم اکنون این مسنجر به صورت رایگان برای عوم در دسترس قرار گرفته تا همه بتوانند از آن استفاده کافی را ببرند واتساپ که امروز نسخه ویندوز آن را برای دانلود مستقیم و رایگان در خدمتتان شما دوستان عزیز قرار داده ایم یک روش ساده و کاربردی برای ارتباط هرچه بهتر با دوستان است.

Ali Shirazi بازدید : 237 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
مسنجر تلگرام برای ویندوز با دانلود Telegram Desktop 0.9.48

Telegram یک برنامه پیام رسانی است که به شما امکان تبادل پیام و ارسال و دریافت فایل های مختلف با دوستان و خانواده خود را به شیوه های بسیار ایمن می دهد و قابلیت ارتباط با پلتفرم های مختلف از جمله اندروید و ios و سایر سیستم عامل ها را به خوبی دارد. این برنامه با تکیه بر پروتکل های پیشرفته امنیتی و رمزگذاری تمامی مکالمات و فایل های به اشتراک گذاشته شده و حفاظت از حریم شخصی , تمامی نگرانی های موجود در مورد سرقت اطلاعات را برطرف کرده و از این لحاظ می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه های پیام رسان محبوبی مانند واتس اپ باشد. با تلگرام می توانید گروه های چت موردنظر خود را با بیش از 200 مخاطب خود ایجاد کرده و به طور همزمان برای حداکثر 100 کاربر دیگر صرف نظر از اینکه از چه پلتفرمی استفاده می کنند پیام ارسال کنید. از دیگر ویژگی های این نرم فزار می توان به دریافت اعلان برای پیام های ورودی و خروجی , سازگاری با انواع فرمت های فایل و رسانه جهت ارسال و دریافت و داشتن شکلک های جالب و خنده دار است.

Ali Shirazi بازدید : 213 دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
پخش قدرتمند فایل های صوتی با دانلود AIMP 4.02.1717

AIMP نام یک نرم افزار كاربردي و كم حجم براي پخش فایل های صوتی در پلتفرم ویندوز مي باشد. این نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های صوتی پشتیبانی به عمل آورده است و امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این نرم افزار یکی از بهترین و زیبا ترین نرم افزار های پخش فایل های صوتی می باشد.

Ali Shirazi بازدید : 172 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
محدود سازی دسترسی در ویندوز با دانلود WinLock 7.0.2

WinLock یک نرم افزار قدرتمند امنیتی می باشد که به شما امکان محدود ساختن دسترستی به قسمت های مختلف سیستم برای دیگر کاربران را میدهد. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت ایجاد محدودسازی های به صورت متفاوت بر روی هر یوزر اکانت، فیلتر کردن سایت ها و کلماتی که توسط شما از قبل آن ها داده می شود، رمز گذاری بر روی اطلاعات خود، پشتیبانی از سیستم های شبکه (مخصوص کافی نت) و … اشاره کرد.

تعداد صفحات : 424

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,472
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 13,398
  • بازدید ماه : 10,587
  • بازدید سال : 309,100
  • بازدید کلی : 9,974,773