loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 187 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)
اجرای نرم افزار های اندروید در کامپیوتر با BlueStacks v2.1.1.5648

نرم افزار بلو استکس BlueStacks امکان اجرای نرم افزارهای Android را برروی ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار که توسط BlueStacks تولید شده، قادر است نرم افزارهای اندرویدی را برروی کامپیوتر و تبلت های ویندوزی اجرا کند. App Player، نرم افزار های تبلت و تلفن های اندرویدی را درحالت تمام صفحه و یا در سایز پنجره و بدون هیچ گونه تغییری در نرم افزار اجرا می کند.
با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.این نرم افزار روی ویندوز های XP, 7, 8 و 10 قابل نصب است.

Ali Shirazi بازدید : 213 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
بازی هیجانی پرواز با جت جلیقه Jetpack Joyride v1.3.7.2

بازی جذاب و هیجانی Jetpack Joyride که از شرکت Halfbrick ارائه شده است که پیش تر بازی محبوب Fruit Ninja را ارائه کرده است که عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید را از آن خود کرده است. اگر شما هم اهل بازی های هیجان هستید بی شک Jetpack Joyride مورد توجه شما قرار خواهد گرفت, این بازی دارای گیم پلی منحصر به فردی است که در آن باید کارکتر اصلی را که یک جلیقه پرنده پوشیده است را هدایت و کنترل نمایید و ماموریت خود را موفقیت پشت سر گذارید.

Ali Shirazi بازدید : 270 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)
بازی تمپل ران دو برای اندروید

یکی از بی نظیر ترین بازی های اندروید که تا به حال ارائه شده است. این بازی بسیار داستان ساده ای دارد ولی با همین داستان ساده توانسته است تا 500 میلیون بار فقط در فروشگاه گوگل نصب شود و این بازی را جزو برترین بازی های اندروید کرده است که بی شک شما نیز با آن آشنایی کاملی دارد, حال سایت یک موبایل اقدام به قرار دادن نسخه دوم این بازی در جدیدترین ورژن کرده است, البته بصورت بی نهایت تا بتوانید از تمام منابع بازی لذت ببرید وهیچ هزینه ای نیز پرداخت نکنید. اگر با سبک بازی هم آشنایی ندارید باید بگوییم شما باید در یک معبد با با سرعت فرار کنید زیرا یک هیولا به دنبال شما ست این فرار به این آسانی ها هم نیست زیرا در راه موانع متعددی همانند پیچ های تند و خطرناک و یا پرتگاه های عمیق وجود دارد و البته باید سکه ها و موارد بین بازی را نیز جمع آوری کنید و از خود رکوردی بالا را به جا گذارید.

Ali Shirazi بازدید : 320 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)
بازی ترسناک اقامتگاه مردگان متحرک UNDEAD RESIDENCE :terror game

بازی اندروید UNDEAD RESIDENCE یکی از جذاب ترین بازی های ترسناک در اندروید است که به تازگی منتشر شده است و در مارکت گوگل با قیمت 1 دلار به فروش می رسد, بازی با گرافیک سه بعدی ارائه شده است و شما در بازی باید تلاش کنید تا زنده بمانید و با مردگان متحرک مبارزه کنید. وظیفه شما در بازی نابود کردن زامبی ها و موجودات تبدیل شده خطرناک می باشد که با گذشت 10 سال از زمان انتشار ویروس هنوز نیز شهرها آلوده هستند و حال شما باید به عنوان ناجی عمل کنید و بتوانید انسان های غیر آلوده را نجات دهید.

Ali Shirazi بازدید : 253 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)
بازی شبیه ساز کشاورزی اندروید - دانلود Farming Simulator 14.1.0.3

با بازی Farming Simulator شما در نقش یک کشاورز حرفه ای قرار گیرید. بر روی مزرعه و زمین هایتان جهت تحقق رویاهای خود در زمان درو و برداشت محصولات، کنترل داشته باشیدو در پایان محصولات خود را برداشت کنید. در بازی Farming Simulator 14 شما با ماشین آلات کشاورزی معروف از تولید کنندگان واقعی کشاورزی از جمله Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone مواجه خواهید بود. این بازی را شما می توانید با فناوری های وایفا و بلوتوث به صورت چند نفره بازی کنید و لذت ببرید. با فروش چمن و کاه به صورت بسته بندی و اشکال مختلف کسب درآمد کنید و مراحل مختلف را طی کنید.

تعداد صفحات : 56

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,953
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 13,879
  • بازدید ماه : 11,068
  • بازدید سال : 309,581
  • بازدید کلی : 9,975,254