loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 177 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)
دانلود آنتی ویروس جدید و کم حجم Hitman Pro 3.7.14.265 Final
محققان ميگويند بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثل Hitman Pro استفاده نمایید. این نرم افزار در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است.

Ali Shirazi بازدید : 197 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)
تامین امنیت سیستم با دانلود ZoneAlarm 2016 14.1.057.000

ZoneAlarm یک نرم افزار امنیتی معروف می باشد که از کامپیوتر شما در برابر انواع تهدید های موجود در اینترنت یا شبکه های محلی حفاظت می کند. این برنامه بر اساس داشتن یک فایروال قدرمتند امنیت کاملی را برای سیستم فراهم می کند که می توانید در هنگام اجرای آن با خیال راحت از تمامی فعالیت های آنلاین و آفلاین خود لذت کامل را ببرید. فایروال پیکربندی انعطاف پذیری دارد و هم می توانید آنرا به صورت یک حالت پیشفرض قرار داده یا آنرا دستکاری کنید.

Ali Shirazi بازدید : 165 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)
نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند AVG AntiVirus Free 16.61.7538

یکی از قوی ترین آنتی ویروس ها می باشد که کامپیوتر شما را در دنیای مجازی محافظت می کند , حتی بصورت افلاین . این نرم افزار امنیتی با در اختیار داشتن بخش های همچون Antivirus   Sucial, Anti-Rootkit, Email Scanner, LinkScanner Surf-Shield و… امنیت بسیار بالایی را برای شما فراهم می آورد علاوه بر آن در دنیای آفلاین نگران ویروس ها  , تروجان ها , کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها نباشید.

Ali Shirazi بازدید : 161 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

نسخه جدید آنتی ویروس نورتون با Norton AntiVirus 2015 22.6.0.142

آنتی ویروس نورتون Norton Antivirus محصول شرکت Symantec است و از جمله بهترین ضد ویروس های معتبر دنیا به حساب می آید. با دانلود و نصب این آنتی ویروس یک محافظت همه جانبه از کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها، کدهای آسیب رسان ActiveX، اپلت های ساخته شده توسط جاوا و دیگر برنامه های مخرب به عمل می آید. نسخه نهایی و جدید آنتی ویروس نورتون (Norton Antivirus) در زمانی که شما در حال بازدید از صفحات اینترنت هستید و یا یک CD/DVD را کپی می کنید و یا به یک شبکه مجازی متصل می شوید به صورت خودکار از کامپیوتر شما محافظت می کند. این آنتی ویروس همچنین تمامی ایمیل های دریافتی و ارسالی شما را اسکن می کند. با استفاده از قابلیت بروز رسانی خودکار در این آنتی ویروس، شما در هر زمان می توانید لیست جدیدترین ویروس های منتشر شده در اینترنت و روش محافظت در برابر آنها را بصورت رایگان دریافت نمایید.

Ali Shirazi بازدید : 192 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)
نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند NOD32 Antivirus 9.0.375 Final

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp)  به روز رسانی میکند.

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,961
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 13,887
  • بازدید ماه : 11,076
  • بازدید سال : 309,589
  • بازدید کلی : 9,975,262