loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 500 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (1)
نرم افزار جستجو و دانلود آهنگ Super Mp3 Download 5.1.5.6

Super MP3 Download نام نرم افزار قدرتمند و کار آمد در زمینه ی جستجوی آهنگ در دنیای اینترنت می باشد . توسط این نرم افزار می توانید آهنگ مورد نظر خود راذخیره کنید و یا حتی به صورت آنلاین گوش دهید. با Super Mp3 Download می توانید همیشه لیست آهنگ های داغ و روز دنیا را در کامپیوتر خود داشته باشید . شما می توانید یک جستجوی حرفه ی و پیشرفته بر اساس نام خواننده ، عنوان ، آلبوم ، سبک آهنگ(مانند متال ، رپ ،پاپ ، کلاسیک) انجام دهید و زودتر به آهنگ مورد نظرتان دست یابید.Super Mp3 Download را دریافت نمایید تا قابلیت های فراوان و پیشرفته ی آن را خود ببینید و از آنها لذت ببرید.

Ali Shirazi بازدید : 492 جمعه 21 خرداد 1395 نظرات (0)
مديريت حرفه اي وبكم با نرم افزار WebcamXP 5.9.8.7

WebcamXP Pro نام ابزاري قدرتمندي كه امكان ضبط خروجي وبكم را به كاربران مي دهد در بسياري از موارد مي توان به صورت امنيتي هم مورد استفاده قرار گيرد و اجازه ورود هكرها براي هك وبكم را نميدهد و از وبكم به منظور ضبط فيلم از محلي خاص استفاده كند. قرار دادن فيلم به جاي تصاوير خروجي وبكم يكي از خصوصيات جالب اين نرم افزار است. يعني كاربر ميتواند به جاي تصاوير زنده خود در ارتباطات آنلاين تصاوير ضبط شده اي را قرار دهد بدون اين كه طرف مقابل متوجه اين امر شود، در حقيقت اين كار همان يك وبكم مجازي است كه حتي بدون وجود وبكم به صورت سخت افزاري هم قابل اجرا خواهد بود. استفاده آسان، سهولت در برقراري ارتباط با وبكم و سرعت بالا در ارتباطات و همچنين سازگار با انواع وبكم ها از جمله ديگر قابليت هاي مهم اين نرم افزار بشمار مي رود.

Ali Shirazi بازدید : 469 سه شنبه 11 خرداد 1395 نظرات (0)
نرم افزار تغییر آی پی با دانلود Surf Anonymous Free 2.5.3.6

شاید شما هم از آن دسته از کاربرانی باشید که از کنجکاوی افراد در تاریخچه جستجوهای روزانه و فعالیت های خصوصی که در اینترنت انجام میدهید بیزار باشید، یا اینکه نگران دسترسی های غیرمجاز به اینترنت و وایرلس هستید نرم افزار Surf Anonymous را برایتان پیشنهاد میکنیم. Surf Anonymous یک ابزار حرفه ای و نرم افزاری قابل اعتماد مخصوص کاربرانی است که میخواهند اطمینان داشته باشند کلیه فعالیت های آنلاینشان همچنان در یک محیط امن و خصوصی باقی خواهد ماند. برای مثال حفاظت از اطلاعات حساسی نظیر داده های حساب بانکی، تصاویر خصوصی یا بازدیدهایی که از سایت ها، بلاگها و فرومها داشته اید.

Ali Shirazi بازدید : 416 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)
نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP با دانلود FileZilla Server 3.18.0

با افزایش روز افزون تعداد سایت ها در اینترنت به طبع نرم افزارهای کاربردی هاست و برنامه های آپلود و دانلود نیز رونق بیشتری گرفته اند و تعداد آنها نیز رو به افزایش است و شرکت های ارائه دهنده در تلاشند تا با ارائه نرم افزارهای جامع تر و کامل تر نیاز کاربران را در این زمینه برطرف ساخته و بخش بیشتری از سهم بازار را نیز در اختیار خود بگیرند و به کاربران خود بیافزایند. از نرم افزار های ارائه شده در این زمینه می توان به CuteFTP اشاره کرد.اما نرم افزاری که امروز قصد معرفی جدیدترین ورژن آن را داریم FileZilla است. این نرم افزار یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه است. که در عین سهولت در استفاده قابلیت های فراوانی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

Ali Shirazi بازدید : 309 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)
اشتراک گذاری اینترنت کامپیوتر با Connectify 2016.0.4.37248

با برنامه Connectify به راحتی هر چه تمام تر می توانید از نرم افزارهای روتر استفاده کنید، این نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز ساخت و پرداخته شده است. کاربران این نرم افزار کارآمد میتوانند از شبکه های بی سیم به صورت ایمن هر نوع اتصال به اینترنت به طور مثال: مودم های کابلی، کارت های سلولی، حتی یک شبکه Wi-Fi دیگر که اینترنت خود را از آن میگیرید میتوانید به صورت Wi-Fi با دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و سیستم های بازی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

تعداد صفحات : 114

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,886
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 13,812
  • بازدید ماه : 11,001
  • بازدید سال : 309,514
  • بازدید کلی : 9,975,187