loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 211 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)
نرم افزار شیرایت برای ویندوز - SHAREit for Windows 3.4.0.1023

SHAREit for Windows نرم افزاری قدرتمند و با استفاده آسان برای ارسال و دریافت فایل ها در دستگاه های مختلف بدون نیاز به بلوتوث و یا فناوری های مشابه است. نرم افزار شیرایت با یک رابط کاربری ساده و مدرن امکان انتقال سریع انواع فایل ها بین کامپیوتر و تلفن های همراه با استفاده از WiFi را برای شما فراهم می کند. پشتیبانی از اسناد و فرمت های مختلف و قابلیت اشتراک گذاری همزمان چندین فایل از دیگر امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.

Ali Shirazi بازدید : 165 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)
عکس برداری از صفحه نمایش ویندوز با HyperSnap 8.11.00 Final

نرم افزار HyperSnap که توسط شرکت Hyperionics ارائه شده یکی از سریع ترین و آسان ترین راه های ممکن برای عکس برداری از صفحه نمایش ویندوز بوده که حتی قادر است تا از متن های که کپی برداری از آن ها به طور معمول امکان پذیر نبوده عکس برداری کرده و آن ها را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این نرم افزار که ترکیبی از دو ویژگی عکس برداری و ویرایش گری بوده، دارای منو ها و تولبارهای بسیاری است که سبب می شود تا بتوان از این نرم افزار در ساخت Help نرم افزارها، آموزش های آنلاین، نمایش موضوعات مربوط به بازاریابی و همچنین در مسائل مربوط به صفحات وب و ایمیل ها از آن استفاده نمود.

Ali Shirazi بازدید : 211 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)
نسخه جدید مرورگر گوگل کروم Google Chrome 49.0.2623.108

Google Chrome از مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود.

Ali Shirazi بازدید : 182 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)
مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 38.7.1 Final

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

Ali Shirazi بازدید : 167 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)
مسنجر KakaoTalk برای کامپیوتر - دانلود KakaoTalk 2.1.2.1124

مسنجر کاکائو تالک ( KakaoTalk ) از نرم افزارهای پیام رسان جدیدی است که با این که به تازگی پا به عرصه نهاده توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را در سرتاسر جهان جذب کند . این نرم افزار که ابتدا در قالب نسخه اندروید ارائه شد ، پس از استقبال فراوان دو نسخه ی Windows و Mac را نیز برای کاربران خود ارائه کرد . امروز و در یک پست اختصاصی از سایت پی سی لند آخرین نسخه مسنجر KakaoTalk را مخصوص ویندوز و مک برایتان تهیه نمودیم . پس پی سی لند را دنبال کنید.

Ali Shirazi بازدید : 190 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)
نرم افزار بهینه ساز ویندوز با دانلود Glary Utilities 5.47.0.67

Glary Utilities Slim ابزاری توانمند در بهینه سازی قسمت های ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار می توانید سیستم خود را پاکسازی و ترمیم کنید و قسمت های رجیستری، استارت آپ و ... را برای افزایش سرعت و عملکرد ویندوز پاکسازی و بهیه کنید و تنظیمات بخش های امنیتی سیستم خود را بهبود و ارتقاء دهید. علاوه برآن بر روی فایل ها و پوشه ها رمز عبور قرار دهید یا آن ها را از دید عموم پنهان کنید و بخش های مختلف سیستم مانند منوی استارت، کنترل پنل و ... را تغییر دهید و نمایی زیبا به آنها بخشید.

Ali Shirazi بازدید : 203 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)
مدیریت حرفه اي ویندوز 7 با نرم افزار Windows 7 Manager 5.1.8

Windows 7 Manager ابزاری قدرتمند در زمینه تنظیم، بهینه سازی و پاک سازی ویندوز 7 میباشد. این نرم افزار شامل 30 ابزار مختلف برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی و امنیت ویندوز 7 میباشد. با این نرم افزار با یک کلیک تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را مشاهده نمایید. ویژگی های این نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت و پاک سازی رجیستری، مدیریت Startup، آزاد سازی فضای اشغال شده هارد دیسک با حذف فایلهای اضافي، ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها جهت افزایش سرعت و کارایی، حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و  اطلاعات شخصی، بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه می باشد.

تعداد صفحات : 424

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 2,609
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 14,535
  • بازدید ماه : 11,724
  • بازدید سال : 310,237
  • بازدید کلی : 9,975,910