loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 467 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)
نرم افزار تعویض و مونتاژ چهره و بدن با Face Off Max 3.7.8.6

Face Off Max نام نرم افزاری قدرتمند برای مونتاژ چهره بر روی تصاویر مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. استفاده آسان از نرم افزار و انجام عملیات در چند مرحله از ویژگی هایی می باشد که موجب محبوبیت این برنامه در میان کاربران علاقه مند شده است.حال شما می توانید یک ورزشکار ، یک بازیگر ، یک مدل حرفه ای و … هر آن کسی که دوست دارید باشید.

Ali Shirazi بازدید : 188 جمعه 27 فروردین 1395 نظرات (0)
نرم افزار حرفه ای مدیریت تصاویر با ACDSee Pro 9.2.486 Final

ACDSee Pro یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه مدیریت و کار با انواع عکس های دیجیتال می باشد که امکانات گسترده ای را مخصوصا برای عکاسان فراهم می آورد. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ فرمت از فایل های گرافیکی، فراهم آوردن امکان کار با عکس های خام، دسته بندی خودکار عکس ها بر اساس ویژگی های بدست آمده از دوربین های دیجیتالی، دارا بودن یک راه مجازی موثر و کاربردی در زمینه اضافه کردن متا تگ ها به عکس، اعمال تغییرات دسته جمعی بر روی عکس های خام با سرعت بالا، ساخت قالب آلبوم های HTML و … اشاره کرد.

Ali Shirazi بازدید : 190 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)
روتوش و بازسازی حرفه ای تصاویر با PhotoInstrument 7.4.0.840

PhotoInstrument برنامه ای است بسیار قوی برای روتوش تصاویر و بازسازی تصاویر دیجیتال در کمترین زمان ممکن با چند کلیک امکان پذیر است ، اگر میخواهید تصاویر خود را روتوش کنید این برنامه یکی از بهترین بارنامه ها با حجم کم و امکانات بسیار است ، با این برنامه لکه های صورت اعم از جوش را بردارید این برنامه از فایل های نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD پشتیبانی میکند.

Ali Shirazi بازدید : 329 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)
تغییر ظاهر ویندوز - دانلود نرم افزار WindowBlinds 10.03

شرکت سازنده ویندوز مایکروسافت , تقریبا بعد از سیستم عامل dos سیستم های گرافیکی و جالبی را ارائه میدهد . برای مثال ویندوز XP یک سیستم عامل کاملا گرافیکی می باشد با ظاهری بهتر از ویندوز های ۹۸ و …. . گاهی این ظاهر ویندوز می تواند پس از مدتی خسته کننده بنظر برسد که نصب تم هایی می توان ظاهر آن را تغییر داد , اما اگر بخواهید ویژوال ویندوز را سفارشی کنید و تغییراتی در ظاهر آن بوجود بیاورید باید با استفاده از نرم افزارهایی این کار را انجام داد. هم اکنون وبسایت دنا دانلود نرم افزاری با عنوان WindowBlinds را برای شما کاربران محترم آماده نموده است که با استفاده از آن می توانید ظاهر ویندوز خود را سفارشی و زیباسازی کنید . این نرم افزار اسکین های زیبایی در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از آن قادر هستید تا title bars, push buttons, start menu, taskbar و دیگر قسمتهای ویندوز را را به دلخواه خود تغییر دهید . نکته جالب تر اینکه WindowBlinds  با ویندوز های مختلف مایکروسافت مانند Xp , 7 سازگاری دارد.

Ali Shirazi بازدید : 178 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)
دانلود نرم افزار بهینه سازی و ترمیم Ashampoo Photo Optimizer 6.0.19

Ashampoo Photo Optimizer نرم افزاری کامل جهت کار با تصاویر و بهینه سازی انها می باشد. حتما برای شما هم پیش امده است که خواسته اید تصاویر دیجیتالی خود را بهینه سازی و یا نیز عکس های قدیمی خود را ترمیم نمائید ولی نرم افزار مناسب برای این امر را پیدا نکرده اید1 نرم افزاری که در این پست برای شما عزیزان اماده نموده ایم نرم افزاری برای بهینه سازی ، ویاریش و ترمیم تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به آسانی عکس های خود را ترمیم نموده و اشکالات انها را برطرف نمائید.

تعداد صفحات : 45

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,918
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 13,844
  • بازدید ماه : 11,033
  • بازدید سال : 309,546
  • بازدید کلی : 9,975,219