loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 183 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)
نمایش و ساخت فایلهای پی دی اف با Nitro PDF Reader 5.5.6.21

نرم افزار Nitro PDF Reader تنها نرم افزار رایگانی است که ضمن نمایش فایل های PDF میتوان فرایند ساخت و تبدیل این فایل ها را نیز انجام دهد. این نرم افراز قدرتمند میتواند به سرعت هرچه تمام تر فایل های pdf را نمایش دهد و همچنین توانایی نمایش فایل های پی دی اف در مرورگرهای اینترنتی و درون اینباکس ایمیل را نیز دارا می باشد. دیگر قابلیت این نرم افزار در رابطه با نمایش فایل های پی دی اف ، امکان highlight کردن قسمتی از متن و همچنین گذاشتن کامنت برای کلمات می باشد.

Ali Shirazi بازدید : 195 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)
بهینه سازی و یکپارچه سازی دیسک با Defraggler 2.21.993

Defraggler یک نرم افزار بهینه سازی در زمینه دفرگ کردن دیسک ميباشد. این نرم افزار با تکنولوژی طراحی خاص خود می تواند به خوبی سطح دیسک شما را تحلیل و بررسی کند و سپس در صورت نیاز آن را از حالت پراکندگی در بیاورد. این نرم افزار با متد Defrag Indivual Files میتواند به صورتی عمل کند که دیسک را به صورت تک فایل مورد بررسی قرار دهد و تشخیص دهد آیا این فایل باعث پراکندگی دیسک شده است یا نه و در صورتی که این طور بود فایل را با جابجایی به جای اصلی خود در جدول فهرست دیسک انتقال دهد تا سطح دیسک دارای نظم اولیه خود شود. این نرم افزار بسیار سبک و کاربردی با قابلیت پشتیبانی مي باشد.

Ali Shirazi بازدید : 329 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)
تغییر ظاهر ویندوز - دانلود نرم افزار WindowBlinds 10.03

شرکت سازنده ویندوز مایکروسافت , تقریبا بعد از سیستم عامل dos سیستم های گرافیکی و جالبی را ارائه میدهد . برای مثال ویندوز XP یک سیستم عامل کاملا گرافیکی می باشد با ظاهری بهتر از ویندوز های ۹۸ و …. . گاهی این ظاهر ویندوز می تواند پس از مدتی خسته کننده بنظر برسد که نصب تم هایی می توان ظاهر آن را تغییر داد , اما اگر بخواهید ویژوال ویندوز را سفارشی کنید و تغییراتی در ظاهر آن بوجود بیاورید باید با استفاده از نرم افزارهایی این کار را انجام داد. هم اکنون وبسایت دنا دانلود نرم افزاری با عنوان WindowBlinds را برای شما کاربران محترم آماده نموده است که با استفاده از آن می توانید ظاهر ویندوز خود را سفارشی و زیباسازی کنید . این نرم افزار اسکین های زیبایی در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از آن قادر هستید تا title bars, push buttons, start menu, taskbar و دیگر قسمتهای ویندوز را را به دلخواه خود تغییر دهید . نکته جالب تر اینکه WindowBlinds  با ویندوز های مختلف مایکروسافت مانند Xp , 7 سازگاری دارد.

Ali Shirazi بازدید : 329 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)
مسنجر تلگرام برای ویندوز با دانلود Telegram Desktop 0.9.32


Telegram یک برنامه پیام رسانی است که به شما امکان تبادل پیام و ارسال و دریافت فایل های مختلف با دوستان و خانواده خود را به شیوه های بسیار ایمن می دهد و قابلیت ارتباط با پلتفرم های مختلف از جمله اندروید و ios و سایر سیستم عامل ها را به خوبی دارد. این برنامه با تکیه بر پروتکل های پیشرفته امنیتی و رمزگذاری تمامی مکالمات و فایل های به اشتراک گذاشته شده و حفاظت از حریم شخصی , تمامی نگرانی های موجود در مورد سرقت اطلاعات را برطرف کرده و از این لحاظ می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه های پیام رسان محبوبی مانند واتس اپ باشد. با تلگرام می توانید گروه های چت موردنظر خود را با بیش از 200 مخاطب خود ایجاد کرده و به طور همزمان برای حداکثر 100 کاربر دیگر صرف نظر از اینکه از چه پلتفرمی استفاده می کنند پیام ارسال کنید. از دیگر ویژگی های این نرم فزار می توان به دریافت اعلان برای پیام های ورودی و خروجی , سازگاری با انواع فرمت های فایل و رسانه جهت ارسال و دریافت و داشتن شکلک های جالب و خنده دار است.

Ali Shirazi بازدید : 201 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)
پاکسازی رد پاها در سیستم با دانلود East-Tec Eraser 12.6.0.8277

نرم افزار East-Tec Eraser ابزاری قدرتمند محصول شرکت نرم افزاری EAST Technologies که به وسیله آن کاربران قادر به پاکسازی مسیرها و رد پاهایی مختلف در سیستم می باشند. این نرم افزار بر تمام قسمت های مختلف ویندوز نظارت کرده و تمامی اثرات به جا مانده حاصل کار را به شما گزارش داده تا در صورت موافقت به پاکسازی آنها بپردازد. این نرم افزار از مرورگر گرفته تا تمامی فایل های ذخیره شده موقت و دیگر عواملی که به هر صورت می تواند مشخص کننده فعالیت شما در سیستم باشد را به کلی محو می کند. همچنین امکان حذف اطلاعات به وسیله این برنامه وجود دارد که در این صورت دیگر اطلاعات قابل بازیابی نخواهند بود. این نرم افزار با استفاده از ابزار فوق العاده خود اطلاعات شما را به نحوی پاک خواهد کرد که انگار هیچ گاه وجود نداشته است.

Ali Shirazi بازدید : 166 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)
رایت آسان و سریع با نرم افزار CDBurnerXP 4.5.6.6053

CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد. این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی می کند. با اين نرم افزار به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید.

Ali Shirazi بازدید : 219 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)
دانلود مرورگر یاندکس نسخه Yandex Browser 16.3.0.6796

Yandex نام یک موتور جستجوگر روسی است که در سال ۱۹۹۳ برای اولین بار بارگذاری شد و تا کنون توانسته است حدود ۶۰ درصد از کاربران کشور های روسی را به سمت خود جذب کند. Yandex Browser مرورگری قدرتمند برای بارگزاری سریع صفحات هنگام وبگردی است . Yandex Browser با استفاده از تکنولوژی توربو محتوای صفحات را فشرده سازی کرده و در سریع ترین زمان ممکن صفحات را نمایش میدهد . همچنین می توانید به صورت دستی سایت هایی که نیاز دارید را انتخاب کنید و آنها را بوک مارک کنید.

تعداد صفحات : 424

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,748
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 13,674
  • بازدید ماه : 10,863
  • بازدید سال : 309,376
  • بازدید کلی : 9,975,049