loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 492 جمعه 21 خرداد 1395 نظرات (0)
مديريت حرفه اي وبكم با نرم افزار WebcamXP 5.9.8.7

WebcamXP Pro نام ابزاري قدرتمندي كه امكان ضبط خروجي وبكم را به كاربران مي دهد در بسياري از موارد مي توان به صورت امنيتي هم مورد استفاده قرار گيرد و اجازه ورود هكرها براي هك وبكم را نميدهد و از وبكم به منظور ضبط فيلم از محلي خاص استفاده كند. قرار دادن فيلم به جاي تصاوير خروجي وبكم يكي از خصوصيات جالب اين نرم افزار است. يعني كاربر ميتواند به جاي تصاوير زنده خود در ارتباطات آنلاين تصاوير ضبط شده اي را قرار دهد بدون اين كه طرف مقابل متوجه اين امر شود، در حقيقت اين كار همان يك وبكم مجازي است كه حتي بدون وجود وبكم به صورت سخت افزاري هم قابل اجرا خواهد بود. استفاده آسان، سهولت در برقراري ارتباط با وبكم و سرعت بالا در ارتباطات و همچنين سازگار با انواع وبكم ها از جمله ديگر قابليت هاي مهم اين نرم افزار بشمار مي رود.

Ali Shirazi بازدید : 217 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
برنامه واتس اپ برای کامپیوتر - WhatsApp for Windows 0.2.684


برنامه مسنجر واتساپ WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین مسنجر های موبایلی به شمار می آید که با قابلیت های فوق العاده و رایگانش بساری را به سمت خود کشانده این برنامه پیامرسان اندرویدی که امروز در اپلیکیشن۹۸ قصد معرفی آن را داریم امکان ارسال فایل های چندرسانه ای را فراهم کرده همچنین با شکلک های فراوان و متعددش محبوبیت بسیاری را بدست آورده است تماس صوتی دیگر قابلیت پرطرفداری است که از نقاط قوت این برنامه پیامرسان می باشد هم اکنون این مسنجر به صورت رایگان برای عوم در دسترس قرار گرفته تا همه بتوانند از آن استفاده کافی را ببرند واتساپ که امروز نسخه ویندوز آن را برای دانلود مستقیم و رایگان در خدمتتان شما دوستان عزیز قرار داده ایم یک روش ساده و کاربردی برای ارتباط هرچه بهتر با دوستان است.

Ali Shirazi بازدید : 237 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
مسنجر تلگرام برای ویندوز با دانلود Telegram Desktop 0.9.48

Telegram یک برنامه پیام رسانی است که به شما امکان تبادل پیام و ارسال و دریافت فایل های مختلف با دوستان و خانواده خود را به شیوه های بسیار ایمن می دهد و قابلیت ارتباط با پلتفرم های مختلف از جمله اندروید و ios و سایر سیستم عامل ها را به خوبی دارد. این برنامه با تکیه بر پروتکل های پیشرفته امنیتی و رمزگذاری تمامی مکالمات و فایل های به اشتراک گذاشته شده و حفاظت از حریم شخصی , تمامی نگرانی های موجود در مورد سرقت اطلاعات را برطرف کرده و از این لحاظ می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه های پیام رسان محبوبی مانند واتس اپ باشد. با تلگرام می توانید گروه های چت موردنظر خود را با بیش از 200 مخاطب خود ایجاد کرده و به طور همزمان برای حداکثر 100 کاربر دیگر صرف نظر از اینکه از چه پلتفرمی استفاده می کنند پیام ارسال کنید. از دیگر ویژگی های این نرم فزار می توان به دریافت اعلان برای پیام های ورودی و خروجی , سازگاری با انواع فرمت های فایل و رسانه جهت ارسال و دریافت و داشتن شکلک های جالب و خنده دار است.

Ali Shirazi بازدید : 180 شنبه 11 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
تماس صوتی و تصویری رایگان با Skype 7.23.73.105 Final

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند.

Ali Shirazi بازدید : 196 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)
دانلود نرم افزار وایبر برای کامپیوتر با Viber for Windows 6.0.0

امروزه نرم افزار هایی که ارتباطات رایگان برای کاربرانشان فراهم می کنند مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرند و در این میان نام Viber بخوبی می درخشد نرم افزاری که برای جذابیت و البته سادگی خاص اش زبان زد است و شاید جالب باشد بدانید که این نرم افزار فقط در انحصار موبایل ها نیست بلکه برای ویندوز و مک نیز طراحی شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر تماس تصویری برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار آزمایشی می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلم دانلود کرد. برای شروع باید ابتدا وایبر را بر روی گوشی نصب و سپس شماره موبایل خود با کد کشور خود را وارد کنید. بعد از نصب و وارد کردن شماره نسخه کامپیوتری وایبر را نصب کنید. زمانی که شماره تلفن شما وارد شد و به نرم افزار راه پیدا کردید لیست شما بر روی دسکتاپ نمایش داده می شود که می توانید توسط آن به خوبی، برای دوستانتان عکس و فیلم بفرستید، تماس صوتی-ویدیویی برقرار کنید و چت کنید.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 2,660
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 14,586
  • بازدید ماه : 11,775
  • بازدید سال : 310,288
  • بازدید کلی : 9,975,961