loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 500 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (1)
نرم افزار جستجو و دانلود آهنگ Super Mp3 Download 5.1.5.6

Super MP3 Download نام نرم افزار قدرتمند و کار آمد در زمینه ی جستجوی آهنگ در دنیای اینترنت می باشد . توسط این نرم افزار می توانید آهنگ مورد نظر خود راذخیره کنید و یا حتی به صورت آنلاین گوش دهید. با Super Mp3 Download می توانید همیشه لیست آهنگ های داغ و روز دنیا را در کامپیوتر خود داشته باشید . شما می توانید یک جستجوی حرفه ی و پیشرفته بر اساس نام خواننده ، عنوان ، آلبوم ، سبک آهنگ(مانند متال ، رپ ،پاپ ، کلاسیک) انجام دهید و زودتر به آهنگ مورد نظرتان دست یابید.Super Mp3 Download را دریافت نمایید تا قابلیت های فراوان و پیشرفته ی آن را خود ببینید و از آنها لذت ببرید.

Ali Shirazi بازدید : 469 سه شنبه 11 خرداد 1395 نظرات (0)
نرم افزار تغییر آی پی با دانلود Surf Anonymous Free 2.5.3.6

شاید شما هم از آن دسته از کاربرانی باشید که از کنجکاوی افراد در تاریخچه جستجوهای روزانه و فعالیت های خصوصی که در اینترنت انجام میدهید بیزار باشید، یا اینکه نگران دسترسی های غیرمجاز به اینترنت و وایرلس هستید نرم افزار Surf Anonymous را برایتان پیشنهاد میکنیم. Surf Anonymous یک ابزار حرفه ای و نرم افزاری قابل اعتماد مخصوص کاربرانی است که میخواهند اطمینان داشته باشند کلیه فعالیت های آنلاینشان همچنان در یک محیط امن و خصوصی باقی خواهد ماند. برای مثال حفاظت از اطلاعات حساسی نظیر داده های حساب بانکی، تصاویر خصوصی یا بازدیدهایی که از سایت ها، بلاگها و فرومها داشته اید.

Ali Shirazi بازدید : 309 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)
اشتراک گذاری اینترنت کامپیوتر با Connectify 2016.0.4.37248

با برنامه Connectify به راحتی هر چه تمام تر می توانید از نرم افزارهای روتر استفاده کنید، این نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز ساخت و پرداخته شده است. کاربران این نرم افزار کارآمد میتوانند از شبکه های بی سیم به صورت ایمن هر نوع اتصال به اینترنت به طور مثال: مودم های کابلی، کارت های سلولی، حتی یک شبکه Wi-Fi دیگر که اینترنت خود را از آن میگیرید میتوانید به صورت Wi-Fi با دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و سیستم های بازی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

Ali Shirazi بازدید : 184 شنبه 01 خرداد 1395 نظرات (0)
نرم افزار گوگل درایو – دانلود Google Drive 1.30.2170.459

استفاده از فضای ابری (مجازی) برای ذخیره سازی اسناد و فایل ها به کاربر این امکان را می دهد تا به ذخیره سازی اطلاعات خود بر روی اینترنت پرداخته تا در هر مکان دیگری (به غیر از سیستم خود) قادر باشد به آن ها دسترسی داشته پیدا کند. Google Drive نرم افزاری است که استفاده از سرویس گوگل درایو را برای شما فراهم نموده و در ابتدا حدود ۵ گیگابایت فضای مجانی در اختیار شما می گذارد تا شما قادر به آپلود و به اشتراک گذاری انواع فایل های خود مانند فیلم، عکس، پروژه های مختلف، Google Docs، فایل های PDF و … در ای حافظه مجازی بوده و در هر مکانی بتوانید از آن ها استفاده کنید. از ویژگی های Google Drive می توان به دارا بودن ابزارهای جستجو برای جستجو میان اسناد و تکنولوژی OCR برای خواندن تصاویر اسکن شده و … اشاره نمود.

Ali Shirazi بازدید : 185 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
اتصال به کامپیوتر ها از راه اینترنت با TeamViewer 11.0.59131

Teamviewer نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید. کافی است این نرم افزار روی کامپیوتر مبدا و مقصد نصب شود و سپس به تبادل IP مجازی ارائه شده و پسورد ، امکان مشاهده و کنترل کامل کامپیوتر مقابل وجود دارد.

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,907
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 13,833
  • بازدید ماه : 11,022
  • بازدید سال : 309,535
  • بازدید کلی : 9,975,208