loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 210 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)
مسنجر تلگرام برای ویندوز با دانلود Telegram Desktop 0.9.28


Telegram یک برنامه پیام رسانی است که به شما امکان تبادل پیام و ارسال و دریافت فایل های مختلف با دوستان و خانواده خود را به شیوه های بسیار ایمن می دهد و قابلیت ارتباط با پلتفرم های مختلف از جمله اندروید و ios و سایر سیستم عامل ها را به خوبی دارد. این برنامه با تکیه بر پروتکل های پیشرفته امنیتی و رمزگذاری تمامی مکالمات و فایل های به اشتراک گذاشته شده و حفاظت از حریم شخصی , تمامی نگرانی های موجود در مورد سرقت اطلاعات را برطرف کرده و از این لحاظ می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه های پیام رسان محبوبی مانند واتس اپ باشد. با تلگرام می توانید گروه های چت موردنظر خود را با بیش از 200 مخاطب خود ایجاد کرده و به طور همزمان برای حداکثر 100 کاربر دیگر صرف نظر از اینکه از چه پلتفرمی استفاده می کنند پیام ارسال کنید. از دیگر ویژگی های این نرم فزار می توان به دریافت اعلان برای پیام های ورودی و خروجی , سازگاری با انواع فرمت های فایل و رسانه جهت ارسال و دریافت و داشتن شکلک های جالب و خنده دار است.

Ali Shirazi بازدید : 223 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)
نرم افزار فشرده سازی فایل ها با دانلود Bandizip 5.12

Bandizip یک نرم افزار سریع آرشیو کننده با پشتیبانی از محبوب ترین فرمت های فشرده سازی نظیر Zip، ZipX، 7z، RAR و سایر فرمت های آرشیو می باشد. این نرم افزار از فرمت های آرشیو ZIP، 7Z، RAR، ALZ، EGG، TAR، BH، LZH، GZ، BZ2، ISO، CAB، WIM، XZ، ARJ، و Z پشتیبانی می کند و کاربران می توانند فایل های exe را استخراج کرده و یا فایل های آرشیو را به صورت چند بخش ایجاد نمایند. این برنامه دارای الگوریتمی سریع برای فشرده سازی و استخراج با کشیدن و رها کردن، آرشیو کردن سریع و توابع فشرده سازی چند هسته ای می باشد

Ali Shirazi بازدید : 225 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)
دانلود آنتی ویروس جدید و کم حجم HitmanPro 3.7.13.258
محققان ميگويند بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثل Hitman Pro استفاده نمایید. این نرم افزار در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است.

Ali Shirazi بازدید : 229 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)
نرم افزار بهینه سازی ویندوز با دانلود WinUtilities 12.32

نرم افزار WinUtilities Pro مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند.

Ali Shirazi بازدید : 222 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)
ویرایش برچسب فایل های صوتی - دانلود Mp3tag 2.75 Final

Mp3tag یک ابزار قدرتمند و در عین حال آسان برای ویرایش اطلاعات و برچسب های فرمت های صوتی با پشتیبانی از ID3v1, ID3v2.3, ID3v2.4, iTunes MP4, WMA, Vorbis Comments و APE Tags می باشد. این نرم افزار می تواند فایل ها را بر اساس اطلاعات تگ، جایگزینی کاراکترها یا کلمات موجود در برچسب و نام فایل ها تغییر نام دهد و از اطلاعات تگ ورودی و خروجی بگیرد، لیست پخش ایجاد کند و به بسیاری از کارهای دیگر بپردازد. Mp3tag از پایگاه های داده آنلاین نظیر آمازون، discogs یا freedb نیز پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا به صورت خودکار برچسب ها و کاور آهنگ مورد نظر خود را برای کتابخانه موسیقی خود جمع آوری کنید. این نرم افزار از فرمت های صوتی aac، flac، ape، mp3، mp4، m4a، m4b، iTunes compatible، mpc، ogg، ofr، ofs، spx، tak، tta، wma، wv پشتیبانی می کند.

Ali Shirazi بازدید : 160 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)
بهينه و افزايش سرعت CPU با Process Lasso 8.9.6.6 Final

Process Lasso نام نرم افزاری قدرتمند که با مدیریت فرآیند های مورد پردازش در CPU باعث افزایش کارایی و عملکرد CPU می شود و به صورت محسوس از هنگ کردن CPU و افت سرعت سیستم جلوگیری می کند.این نرم افزار تکنولوژی جدیدی برای بهبود زمان پاسخگویی و پایداری سیستم عامل است.نرم افزار Process Lasso با مدیریت قدرتمند بخش Process سی پی یو نقش اساسی را در افزایش سرعت سیستم اعمال می کند.

Ali Shirazi بازدید : 175 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)
قدرتمندترین نرم افزار دانلود از تورنت – µTorrent 3.4.5 Build 41821

نرم افزار µTorrent ، معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند. با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید.

تعداد صفحات : 424

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 890
  • باردید دیروز : 4,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,609
  • بازدید ماه : 42,858
  • بازدید سال : 341,371
  • بازدید کلی : 10,007,044