loading...
دانلود بيست | دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Ali Shirazi بازدید : 208 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)
نرم افزار مدیریت پسوردها با Password Manager XP 3.2.669

احتمالا شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که دارای چندین آیدی ، یا وبلاگ یا سایت هستید. آیا حفظ کردن تمامی پسورد ها کاره راحتی هست؟ هرچند اگر بتوانید همه پسوردها را حفظ کنید اما ممکن است پس از چند روز دوری از اینترنت همه آنها را فراموش کنید، اما نگران این موضوع نباشید، سایت دانلود بیست هم اکنون برنامه ای را معرفی خواهد کرد که در آن میتوانید تمامی پسورد های خود را در رایانه خود ذخیره و مدیریت کنید. Password Manager نام نرم افزار قدرتمندی هست که بوسیله آن میتوانید پسوردهای محرمانه خود را روی رایانه ذخیره کنید.

Ali Shirazi بازدید : 206 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)
حذف کامل نرم افزار ها با دانلود Wise Program Uninstaller 1.92.100

Wise Program Uninstaller نرم افزار مفید و کم حجمی می باشد که شما با استفاده از آن قادر به پاک کردن برنامه ها در چند حالت خواهید بود. در اینجا منظور از چند حالت ، حالات Forced Uninstall و Safe Uninstall می باشد. حالت Safe Uninstall برای پاک کردن برنامه هایی می باشد که به راحتی از بین می روند و پس از پاک کردن آن ها هیچ فایلی باقی نمی ماند. اما حالت Forced Uninstall برای پای کردن برنامه های حجیم و پردردسر می باشد؛ با استفاده از این حالت می توانید اینگونه برنامه ها را به سرعت پاک کنید. (بطوری که هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند) برای پاک کردن هر برنامه ابتدا آن را در لیست پیدا کنید (درصورتی که پیدا نکردید آن را جست وجو کنید) و با یکی از دو روش Safe یا Forced آن را Uninstall نمایید. حالت Safe Uninstall ، بخش پاک کردن برنامه مورد نظر را بالا می آورد و توسط آن می توانید برنامه را پاک کنید. در صورتی که با استفاده از روش Safe نتوانستید برنامه را از بین ببرید، با حالت Forced می توانید این کار را انجام دهید.

Ali Shirazi بازدید : 180 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)
پلیر بسیار قدرتمند مالتی مدیا با دانلود ALLPlayer 6.6.0

ALLPlayer یکی از محبوبترین برنامه های مخصوص پخش فایل های مالتی مدیا با پشتیبانی از فایل های RAR و تمامی فرمت های شناخته شده فایل های صوتی و تصویری مانند DivX, XviD, MP3 و AVI FLV, MP4, 3GP, MKV, M2TS, MPG, MPEG, RMVB, WMV, QuickTime, MOV, FLAC, APE و ... علاوه بر آن مدیا پلیری ویژه برای پخش فیلم های دارای زیرنویس است که زیرنویس های طولانی را تشخیص داده و با استفاده از تابع IQ Text زمان مورد نیاز برای خواندن تمامی کلمات را محاسبه و مدت نمایش آن را به گونه ای تنظیم می کند که شما زمان خواندن آن را داشته باشید همچنین این نرم افزار قابلیت پخش زیرنویس را دارد.

Ali Shirazi بازدید : 193 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)
نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند NOD32 Antivirus 9.0.375 Final

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp)  به روز رسانی میکند.

Ali Shirazi بازدید : 150 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)
بهینه سازی سرعت سیستم با Auslogics BoostSpeed 8.2.1.0

AusLogics BoostSpeed ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سرعت بوت شدن کامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مرورکردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تکانی رجیستری بپردازد و موجبات استحکام و پایداری بیشتر کامپیوتر را فراهم آورد، دیسک‌های کامپیوترتان را نظافت نماید تا حداکثر بازده سیستم به دست آید و …. این بهینه‌ساز قدرتمند یک وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی کامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است.

Ali Shirazi بازدید : 190 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)
نرم افزار گوگل درایو – دانلود Google Drive 1.27.1227.2094

استفاده از فضای ابری (مجازی) برای ذخیره سازی اسناد و فایل ها به کاربر این امکان را می دهد تا به ذخیره سازی اطلاعات خود بر روی اینترنت پرداخته تا در هر مکان دیگری (به غیر از سیستم خود) قادر باشد به آن ها دسترسی داشته پیدا کند. Google Drive نرم افزاری است که استفاده از سرویس گوگل درایو را برای شما فراهم نموده و در ابتدا حدود ۵ گیگابایت فضای مجانی در اختیار شما می گذارد تا شما قادر به آپلود و به اشتراک گذاری انواع فایل های خود مانند فیلم، عکس، پروژه های مختلف، Google Docs، فایل های PDF و … در ای حافظه مجازی بوده و در هر مکانی بتوانید از آن ها استفاده کنید. از ویژگی های Google Drive می توان به دارا بودن ابزارهای جستجو برای جستجو میان اسناد و تکنولوژی OCR برای خواندن تصاویر اسکن شده و … اشاره نمود.

Ali Shirazi بازدید : 150 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)
دانلود مرورگر قدرتمند و بسیار سریع با Pale Moon 26.1.1 32-bit

Pale Moon جهت رفع کمبودها و محدودیت های مرورگر فایرفاکس طراحی شده است و می توانید از آن به عنوان مرورگری قدرتمند ، رایگان و ثابت برروی ویندوز خود استفاده کنید. مرورگر فوق ۲۵ درصد سریعتر از فایرفاکس صفحات وب را برای شما لود می کند و می توان آن را نسخه ی بهینه شده ی مرورگر Firefox دانست. از ویژگی های دیگر این مرورگر می توان به استفاده ی کمتر ازحافظه ی سیستم نسبت به فایرفاکس به دلیل غیرفعال کردن بعضی از قسمت ها ، افزایش سرعت قابل توجه برای طراحی صفحه و پردازش اسکریپت ، پشتیبانی از SVG و Canvas و … را می توان نام برد.

تعداد صفحات : 424

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2968
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 766
  • باردید دیروز : 4,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,485
  • بازدید ماه : 42,734
  • بازدید سال : 341,247
  • بازدید کلی : 10,006,920